Diskuse, Dotazy a náměty
Datum: 27.01.2012
Vložil: Martin Vrchota
Po čtvrt roce, kdy jsem neviděl na zámek u našich vchodových dveří, jsem si nakonec novou žárovku dal sám. Nejde mi ani tak o tu žárovku, ale do fondu oprav platíme pravidelně každý měsíc a nakonec se stejně nikdo nestará a údržbu si musíme ještě navíc dělat sami. Optimis si vše účtuje, ale pro tento dům nikdy nic neudělal. Proto můj dotaz zní - kdo má na starost osvětlení chodeb a údržbu domu???
—————
Datum: 07.02.2012
Vložil: Jana Bidlová
Dobrý den, pane Vrchoto,
výměnu žárovek si zajišťujeme sami. Stačí tudíž informovat člena výboru ve Vašem vchodu, že na tom kterém patře je třeba žárovku vyměnit a my zajistíme. Nebo si - pokud budete ochoten - žárovku vyžádáte a výměnu provedete sám. Platí samozřejmě pro všechny vlastníky a všechny vchody.
—————
Datum: 10.02.2012
Vložil: Karel Kolínský
Vážený pane Vrchoto, podle mého názoru není žádný problém vyměnit na chodbě jednu žárovku a ani ji nemusíte kupovat ze svého. Pokud by jste někdo z bytu chodili na shromáždění vlastníků, tak víte, že tento materiál máme v domě k dispozici a není přeci problém oslovit jednoho člověka z výboru, kterých je 8 a jsou zveřejněni na webu. Ani Optimis není opravárenský podnik, nemá řemeslníky a my si každého řemeslníka musíme objednat a zaplatit a to i z Vašich peněz. Proto jsem velmi rád, že jste za výměnu žárovky ušetřil nám všem.
S pozdravem
Karel Kolínský
místopředseda SVJ.
—————
Datum: 07.08.2011
Vložil: Jan Malý
Dobrý den, děkuji za odpovědi k mému příspěvku. Jinak znovu sděluji, že opět je cítit silný zápach. Akorát nevím, jestli vůbec má cenu to sem psát.
—————
Datum: 14.08.2011
Vložil: Ladislav Besser
Pane Malý. Na tuto skutečnost si stěžoval na výboru dne 9. 8. 2011 i pan Šindel. Proto jsem na základě Vašich připomínek jako předseda výboru jednal dne 10. 8. 2011 s pí. Vondrýskovou - OPTIMIS. Tento byt je v majetku MěČ Praha 17. Bylo mi přislíbeno, že věc bude projednána na příslušném odboru MěČ a paní Vondrýsková mě bude o výsledku jednání informovat. Zítra - tj. 15. 8. 2011 se znovu připomenu.
—————
Datum: 26.05.2011
Vložil: Jan Malý
Dobrý den,
ve vchodě 1153 v přízemí je už skoro týden silný zápach. Tento zápach zřejmě vychází z bytu č. 1 a šíří se po stoupačkách do dalších bytů a šíří se i na chodbě (tedy aspoň ve 3. patře je cítit). Zápach tu není cítit poprvé, objevuje se docela často. Dá se s tím něco dělat?
—————
Datum: 24.03.2011
Vložil: Šárka Vrchotová
Dobrý den, opět je problém se světlem na chodbě - ve vchodě č.1150/21. Opakovaně světlo nesvítí vůbec nebo jako nyní - svítí pouze polovina světel před výtahem a to ve všech patrech. Jak je toto možné? Kdo má toto na starost? A také by mne zajímalo,proč svítí celou noc světlo před vchodem nebo se v mé blízkosti světlo nerozsvítí vůbec. Jsem ráda, že jste tyto světla ven zajistili,ovšem kdyby to bylo alespoň funkční. Děkuji, s pozdravem Vrchotová Šárka
—————
Datum: 24.03.2011
Vložil: Martin Vrchota
Dobrý den, nemohl jsem si nevšimnout, že byly zasypány dvě revizní šachty kanalizace z našeho domu. Zajímalo by mne,jestli je ve finále někdo odkryje a hlavně kdo potom vyčistí napadaný bordel uvnitř šachty,který se samozřejmě roztahá i do trubek dále?! Pokud to tak nechají, zajímalo by mne, kdo bude platit čištění kanalizace jako takové - doufám že ne z fondu oprav?!!!!! A když se dělaly sokly kolem domu, proč se rovnou nezakryly i bývalé dvorní vpusti,které jsou stejně nefunkční a akorát to kazí celkový vzhled domu. Za odpověď děkuji, Vrchota
—————
Datum: 24.01.2011
Vložil: Seidlová
Nesouhlasím se samoúklidem,vždyť 31,-kč na osobu měsíčně není taková velká částka.To není jen uklízet patra ale také mytí oken.
—————
Datum: 25.01.2011
Vložil: Jakub Novak
mam stejny nazor.
pokud bychom meli jednou tydne uklidit na patre (zamest, vytrit) rekneme pul hodiny casu, za mesic jsou to 2 hodiny. To radeji zaplatim 150,-Kc a dve hodiny stravim s rodinou.
—————
Datum: 23.01.2011
Vložil: Karel Kolínský
Vážení, dnes v noci jsem dostal námět na provádění úklidu, který zde uvádím:
Jméno: Vrchota Martin,Vrchotová Šárka
23.1. 2011, 03:29
Předmět: Nápad na ušetření
Text:
Dobrý den, všimli jsme si,kolik se zbytečně vydá peněz úklidovým firmám za úklid v domě. Podle nás by se tyto peníze mohli ušetřit,kdyby každý na patře jednou týdně zametl a vytřel svou chodbu (vč.schodů) ,na kterých se jejich byt nachází. Myslíme si, že nikomu by ruce neupadly, funguje to takhle ve spoustě domech a bytovek. Pokud by tak někdo neučinil, mohli by se dělat neplánované kontroly z výboru a při nedodržení dávat např. sto korunové sankce. Přijde nám to jako dobrá a výhodná myšlenka, jak SVJ může ušetřit peníze. Děkujeme za vyjádření.
Abych mohl s výborem na námět reagovat a protože názor výboru na samoúklid byl již v minulosti negativní, žádám Vás o názory.Až pak budu moci na námět odpovědět. Díky všem co se ozvou.
—————
Datum: 23.01.2011
Vložil: David Vrchota Machurka
Dobrý den všem. Jako nápad je to dobrý, peníze by se i ušetřili, ale kdo se bude starat o přízemí, sklep a výtah? Proč by lidé v přízemí měli doplácet na všechny, kteří tudy prochází? A jakým způsobem bude zajištěn úklid schodů a také zábradlí? Opět budou nižší patra více znečištěna než horní a tím pádem spotřebují na úklid více "vlastní" vody. Osobně se tomu nebráním, ale moc nevěřím, že se najde společné řešení.
—————
Datum: 24.01.2011
Vložil: Jan Malý
Souhlasím s názorem pí Seidlové a zásadně nesouhlasím se samoúklidem. Je pravda, že ruce by nám neupadly, ale nehodlám po nikom uklízet zaplivaný výtah.
—————
Datum: 22.11.2010
Vložil: Martin Marek
Dnes začal 4 týden rekonstrukce vstupů do domu, na nástěnce bylo vylepeno, že toto potrvá v rozmezí 10-14 dnů a rád bych se zeptal jestli tedy vše běží podle plánu. Děkuji za info.
Marek
—————
Datum: 23.11.2010
Vložil: Ladislav Besser
Práce na vstupech do domu 1150 a 1152 byly zpožděny nedodáním některých železářských prvků od subdodavatelů.
V současnosti při rekonstrukci vchodu 1151 a 1153 je dodavateslky vše zajištěno. Bude přestavěno lešení od vchodu 50 a 52 na 51 a 53. Celé bude zakryto plachtami, pod kterými se bude topit, aby práce byly co nejrychleji provedeny. Tak dohodnuto na kontrolním dnu 16.11.2010. Otázkou zůstává, zda povětrnostní podmínky umožní dokončit do stanoveného předání stavby konečnou úpravu soklu domu.
—————
Datum: 19.09.2010
Vložil: Karel Kolínský
Dobrý den.Lodžije, jak jistě víte ze závěrů shromáždění bude celá zasklená.Vlastní zasklení nelze provádět z lešení, bude se provádět z bytu a pravděpodobně příští týden budeme dojednávat se všemi majiteli bytů dny, kdy se to u nich bude provádět.Zaklívat se mají 2 lodžije za den tzn. že se u vás pracovníci zdrží cca. 4 hodiny.Všechny otvory a mezery budou vyplněny, nemí třeba se obávat, že by tam současné mezery na boku zábradlí zůstaly.Rovněž tak bude zalištována mezera na podlaze.Přeji hezkou neděli.
—————
Datum: 24.08.2010
Vložil: Zdeněk Chládek
1. Nelíbí se mi pracovní tempo firmy. Čas stanovený pro zakázku utíká a z mého pohledu práce příliš nepokročily. Je možno znát nějaký harmonogram prací - zveřejnit jej na internetu a jaké budou sankce při nedodržení termínu.
2. Jak je možné, že součástí akce není úprava izolací na balkonech. nebo se snad mýlím ?
děkuji za informaci - možná bude zajímat i ostatní.
Chládek
—————
Datum: 07.09.2010
Vložil: Ladislav Besser
Pane Chládku,prosím seznamnte se s mou odpovědí na připomínku paní Vrchotové, kde jsou všechny odpovědi i na vaše otázky.
—————
Datum: 19.08.2010
Vložil: Mária Vrchotová
Chci se zeptat jak dlohou bude uvedená firma pracovat na jižní straně a když se na to díváme majitelé bytů, tak žáden velký pokrok není vidět. Na domech kolem nás všude od rána do večera kmitají dělníci a jak jsem zpozorovala u nás je jich tak cca5-10 a nájemníci bytů nevidí z jejich práce žáden efekt. Dle sdělení pana Žahoura mají na to 120 dnů. Takže už polovinu maji za sebou. To budeme potom platit opět za špatně a na rychle vykonanou práci? Nevím jestli je to ostatním vlastníkům bytů jedno, ale mně určitě ne!!! Nikdo nás o ničem neinformuje a mám pocit, že aby jsme byli sticha a trpělivě čekali. Pro to jsme si nekupovali byty, aby jsme byli zbavení informací. Taky tak jste rozhodli o sklu na balkonech bez toho, aby jste se s lidma poradili. Připadám si, že sme "REPUBLIKA V REPUBLICE" a je to obdobní jako to bylo. Nejsme stádo, aby jsme jenom poslouchali. A když se někdo nedokáže ozvat a pomlouvat v houfu mimo, tak to je jeho problém. Chci vědet jak dloho má firma na zateplení a kdy bude schůze a vše projednáte s vlastníky bytů a nebudete svévolně za lidi rozhodovat. Taky ze začátku nebylo nic řečeno na schůzích že si budeme platit za balkony a když jsem viděla ty ceny, tak jsem si řekla, kdo s kým za jakou cenu udělal jaký obchod. Nechci se nikoho dotknout, ale balkony byli od začátku součást rekonstrukce a nebylo řečeno, že si budeme dodatečně platit. A poslední připomínka, když dělníci špatně udělají střechu a já ze svého mobilu na své vlastní náklady volám, že máme plnou chodbu vody aby jsem se skontaktovala s lidma, kteří mají správu domů na starosti a v mém případě pan Eret mi to típně že jde hrát, tak to považuji za vrchol drzosti. Moje snacha a paní Cicvareková nebyly povinné vytírat chodbu po špatné udělané práci. Je naopak pravda, že když jsem zavolala panu Besserovi, že zavolal vedoucímu stavby a vše bylo v pořádku. Nejsem stěžovatel, ale za své peníze chci 100% odvedenou práci. Stačila mi firma na plastové okná Vorlíček
—————
Datum: 07.09.2010
Vložil: Ladislav Besser
Vážená paní Vrchotová, k vaší připomínce chci zdělit, že práce na jižní straně baráku pokračují dle harmonogramu.Již je prováděna finální omítka na lodžiích a je zahájeno montování zábradlí a na střeše se pokládají izolanty.právě nad vaším bytem.Předpoklad ukončení prací na jižní stěně je nejpozději do konce měsíce.Na provedení celé rekonstrukce je již od začátku 140 dní (120 je omyl pana žahoura).Na schůzi vlastníků bylo rozhodnuto, že se budou balkóny zasklívat a neupravovat podlahy.To si každý zabezpečí podle svého uvážení.Nabídku stavby, která se vám zdá předražená nemusíte akceptovat a buď nechat balkon jak je, nebo na něj položit lino, koberec .... atd. nebo si ho nechat upravit pomocí firmou kterou si sama vyberete.Pokud bychom ještě v průběhu stavby dělali podlahy balkonů bylo by třeba na úvěr zastavi Vaše byty a nebo zvednout fond oprav. A to jste na schůzi shromáždění nechtěli.
—————